راننده‌تاکسی آستارایی پای کار طرح «نور»

رشید رستم‌پی راننده تاکسی اینترنتی در بندر آستارا است که به دختران و بانوان محجبه خدمات رایگان ارائه داده و از آنان کرایه دریافت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ عبدالعی شعبانی در حاشیه تقدیر از رشید رستم‌پی راننده تاکسی اینترنتی در این شهرستان، اظهارکرد: افراد باحجاب و ترویج‌ کنندگان آن باید مورد تشویق قرار گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا با بیان‌اینکه امروز باخبر شدیم یک نفر از شهروندان به صورت خودجوش و بدون اخذ کرایه از مسافران باحجاب، آنها را به مقصد می‌رساند، افزود: این اقدامی شایسته و ارزشمند بود که مورد تجلیل نیز قرار گرفت.

سرهنگ شعبانی مشارکت مردم را در حوزه‌های امنیتی ضروری دانست و گفت: اجرای طرح «نور» به صورت جدی در بندر آستارا آغاز شده است.

رشید رستم‌پی نیز در حاشیه تقدیر فرمانده نیروی انتظامی از وی، اظهارکرد: همزمان با اجرای طرح «نور» ارائه خدمات رایگان به دختران و بانوان محجبه را به صورت خودجوش انجام می‌دهم و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

راننده تاکسی اینترنتی در بندر آستارا گفت: به افرادی که به نوعی حجاب و پوشش مناسب ندارند تذکر لسانی می‌دهم تا سهمی در راستای نهادینه‌سازی این فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشم.

کد خبر 1760374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha