دوره آموزشی خیاطی ویژه بانوان در ارومیه برگزار می‌شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) ارومیه گفت: در راستای اشتغال آفرینی دوره آموزشی خیاطی ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری معصومه اطهر (س) ارومیه برگزار می شود.

پروانه علیپور، مدیر کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: در راستای اشتغال آفرینی دوره آموزشی خیاطی ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری معصومه اطهر (س) ارومیه برگزار می شود.

وی افزود: دوره آموزشی خیاطی با مربی مجرب و با هدف توانمندسازی و مهارت آموزی بانوان در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار خواهد شد.

علیپور ادامه داد: دوره‌ها ۳ الی ۴ ماهه به صورت مبتدی و پیشرفته بوده که در پایان دوره آزمون برگزار شده و مدرک مورد تایید فنی و حرفه ای ارائه می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری معصومه اطهر (س) ارومیه با بیان اینکه در کانون از سال ۱۴۰۱ دوره ها در حال برگزاری است، گفت: اکثر بانوانی که در این دوره ها شرکت کردند الان توانمند شده و در حال کار هستند.

وی گفت: خوشبختانه استقبال از این دوره ها بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم زمینه های اشتغال آفرینی را فراهم کنیم.

علیپور بیان کرد: مسجد پایگاه مهمی برای آموزش های مختلف است که زمینه های آموزشی و معنوی را همزمان برای هنرآموزان و اعضای مسجدی فراهم می کند.

کد خبر 1760386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha