اجرای ۱۵ ویژه برنامه در استان مرکزی در هفته معلم

مولوی از اجرای ۱۵ ویژه برنامه استانی همزمان با گرامیداشت هفته معلم در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین مولوی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، که با هدف تبیین برنامه های گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، گفت: نقش رسانه در جامعیت بخشی به جایگاه معلم بسیار با اهمیت است و نقش معلم همچنان در جامعه ما جدی است چرا که معلمان همواره مورد اعتمادترین قشر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه های تقدیر و گرامیداشت مقام معلم در همه مدارس استان توسط اولیا و دانش آموزان برگزار میشود، افزود: این برنامه کاملا به صورت خودجوش برگزار می شود که زیباترین جلوه بزرگداشت مقام معلم است.

وی با بیان اینکه در هر منطقه آموزشی یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود، ادامه داد: در این مراسم از بازنشستگان و فرهیختگان تقدیر می شود.

این مقام مسئول  با بیان اینکه معلمان هیچ گاه بازنشستگی ندارد و همواره با عشق در حال تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی هستند، بیان کرد: نمی توان زحمات ایشان را هیچ گونه قدردانی کرد چرا که معلمان تمام توان خود را در این راستا بکار می گیرند.

مولوی به ویژه برنامه معرفی معلمان ماندگار استان مرکزی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در این ویژه برنامه همه افراد می توانند با ورود به سامانه معلم ماندگار در ذهن خود را معرفی کنند که در نهایت معلمان ماندگار استان شناسایی و معرفی خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: امسال ۴۵ معلم منطقه ای و۳ معلم استانی تقدیر خواهند شد و معلمان کشوری هنور معرفی نشده است.


وی همچنین به برگزاری جشنواره عکس مدرسه صمصامی برای اولین بار اشاره کرد و گفت: در این جشنواره همه افراد از سراسر کشور می توانند عکس های خود را با موضوع معلم و مدرسه ارسال کنند.


مولوی دیدار ۴۵ نفر از فرهنگیان با مقام معظم رهبری در ۱۲ اردیبهشت،  دیدار با رئیس جمهور، برگزاری شورای آموزش پرورش با حضور استاندار، دیدار با امام جمعه، غباروبی گلزار شهدا در سراسر استان و زنگ سپاس معلم در روز ۱۱ اردیبهشت را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته معلم دانست.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه امسال برنامه ای طراحی شده که در روز معلم مدیران دستگاه های اجرایی استان به دیدار معلمان خود بروند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند"عبور از گردنه های سخت پیشرفت امکان پذیر نیست مگر اینکه به مدرسه برگردیم" که با اجرای این برنامه و حضور مدیران و مسئولان در مدارس جایگاه معلم بیش از پیش در جامعه تبیین می شود.

کد خبر 1760407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha