تلاس شبانه روزی برای تامین برق پایدار در نیروگاه نکا

ادبی فیروزجایی گفت: همه تلاش شبانه روزی همکاران ما برای تامین برق پایدار در نیروگاه نکاست تا تابستانی با کمترین خاموشی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، نورالله ادبی فیروزجایی_ مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا، پنجشنبه(۶اردیبهشت) در اولین بازدید یوسف نوری استاندار جدید مازندران از نیروگاه نکا اظهار کرد:حوضچه آبگیر واحدهای بخار و پروژه لایروبی، پروژه آب شیرین کن (تامین کننده آب مصرفی واحدهای نیروگاه)، اتاق فرمان واحدهای بخار، سالن توربین واحدهای بخار، روند تعمیرات نیمه اساسی واحدیک بخار، تاسیسات واحدهای بخار، پروژه طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی از مکان های بازدید شده توسط استاندار مازندران بود.

تلاس شبانه روزی برای تامین برق پایدار در نیروگاه نکا
وی افزود: ایجاد حوضچه آرامش بزرگترین نیازماست که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام است و چالش بزرگ‌ما به دلیل کاهش سطح آب دریاست که محدودیت جدی را برای ما در نیروگاه نکا داشته است.
این مسوول خاطر نشان کرد: استاندار مازندران در این بازدی قول مساعد داده شد که با مقام عالی وزارت و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شود.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا افزود:  صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار است اما بدون صرفه جویی هموطنان راه به جایی نمی بریم.
ادبی گفت: تمام قد برای تامین برق آماده ایم و با توجه به‌ گردشگرپذیر بودن استان مازندران، انتظار است که رسانه‌ها هموطنان را به صرفه جویی در مصرف برق تشویق کنند.
ادبی یادآور شد: در دولت سیزدهم صنعت برق سربلند بیرون آمد و امیدواریم در پیک‌مصرف تابستان  امسال در ۱۴۰۳ با تلاش همه همکاران و صرفه جویی هموطنان در تامین برق سربلند باشیم.

کد خبر 1760453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha