پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام جیرفت نمونه کشوری شد

از سوی هیأت رزمندگان اسلام کشور، پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت به عنوان هیأت نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از سوی هیأت رزمندگان اسلام کشور، پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت به عنوان هیأت نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام جیرفت نمونه کشوری شد

شفیقه شفیعی در این باره، گفت: در همایش سراسری هیئات رزمندگان اسلام سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از عملکرد همه جانبه و موفق پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت تجلیل شد.  

مسئول پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت افزود: از پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه در مشهد مقدس نمایشگاهی از اقدامات و دستاوردهای هیئات رزمندگان اسلام سراسر کشور بر پا شد و هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت نیز در یک غرفه بخشی از اقدامات و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داد.

وی بیان کرد: امروز در حاشیه برپایی این نمایشگاه، همایش سراسری هیئات رزمندگان اسلام سراسر کشور برگزار شد و بنا بر نظر هیأت داوران، پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت به عنوان هیأت نمونه کشوری انتخاب شد.

پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام جیرفت نمونه کشوری شد

شفیعی یادآور شد: امروز مسئولان کشوری و استانی هیئات رزمندگان اسلام از غرفه هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت بازدید کرده و از عملکرد قابل قبول این هیأت تجلیل کردند.

مسئول پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت اظهار کرد: هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت با هدف اشاعه ارزش های اسلام ناب محمدی برگرفته از سیره اهل بیت (ع) تاسیس شد.

وی اضافه کرد: از بدو تاسیس بنا را بر انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه زن و خانواده، کودک، نوجوان و جوان قرار داد.

پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام جیرفت نمونه کشوری شد

شفیعی عنوان کرد: در طول این سال ها بخشی از فعالیت های هیأت رزمندگان اسلام شهرستان جیرفت، در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی بوده است.

کد خبر 1760458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha