عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست

آیت الله خاتمی گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمامی برنامه‌های خود را اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده‌اند. 


وی ادامه داد: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.


امام جمعه زنجان به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی‌شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فروانی به دنبال خواهد داشت.


خطیب نماز جمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان کردند و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصادی هستند.


وی با بیان اینکه رهبر در این دیدار توصیه‌های عملی و موکد به مسئولان را یادآور شدند، اظهار داشت: تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع ، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.


امام جمعه زنجان با بیان اینکه کارگران در کشورهای دیگر وسیله‌ای برای ثروت‌افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت بوده و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.


وی اضافه کرد: بنا به فرموده رهبری ستون فقرات اقتصاد کشور تولید و ستون فقرات تولید نیز کارگران است و به نوعی لازم و ملزوم هم محسوب می شود.


آیت‌الله خاتمی به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر مسیر و وظیفه خودمان را درست انجام دهیم خداوند نیز کمک حال خواهد بود.


وی بیان اینکه هر انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم در غیر اینصورت دشمن ورود کرده است، گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را درهم شکست.
 

کد خبر 1760492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha