اوقات فراغت تابستان فرصتی برای جذب عضو به مساجد است

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: طرح های فرهنگی و هنری اوقات فراغت تابستان فرصتی برای جذب عضو به این مراکز فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدتقی محمدیان» در نشست مدیران کانون های رابط منطقه شرق اصفهان با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات تابستانه دانش آموزان اظهارداشت: این سه تا چهارماه تعطیلات فرصتی برای جذب عضو بوده که هر چقدر برنامه ها با نیاز و اقبال عمومی همراه باشد، مخاطبان نیز رشد خواهد داشت.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: برنامه ریزی برای برنامه های جذاب و اجرای طرح های نو و جدید در افزایش جذب عضو موثر و کارآمد بوده و دستاوردهای هدفمند دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع برنامه و مراکز مجری اوقات فراغت کیفیت در خدمات و جذابیت ها می تواند زمینه جذب عضو را فراهم کرده و در این رقابت کانون های مساجد موفقیت به دست آورند.

محمدیان با بیان اینکه تلاش در این مدت اوقات فراغت تابستان می تواند در جذب عضو و تیم سازی آینده کانون موثر باشد، تصریح کرد: حفظ اعضا و همراهی آنان برای تیم سازی و فعالیت های طول سال حائز اهمیت است که باید تدبیر در این خصوص نیز بشود.

اجرای برنامه های کانون های بانوان و دهه کرامت

وی با اشاره به تشکیل کانون های تخصصی بانوان خاطرنشان کرد: این مراکز فرهنگی و هنری در دهه کرامت و فصل تابستان برنامه تخصصی ارائه بدهند.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور یادآورشد: بعضی از مشکلات ثبت کانون ها رفع شده و فرآیند تاسیس و تشکیل پرونده ها تسهیل شده است.

وی برنامه ریزی برای دهه کرامت را نیز مهم خواند و اذعان داشت: با توجه به رویکرد مردمی برنامه های دهه کرامت هم افزایی بین نهادهای مردمی و مشارکت بخشی آحاد مردم با محوریت مساجد در نظر باشد و برنامه های متنوع و جذاب ارائه شود.

کد خبر 1760535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha