آغاز عملیات احداث دهکده اقتصاد مقاومتی شهدای جهادگر در آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از آغاز عملیات احداث دهکده اقتصاد مقاومتی شهدای جهادگر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل حسین دوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: عملیات احداث دهکده اقتصاد مقاومتی شهدای جهادگر در اردوگاه قدس شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود:  عملیات اجرایی این دهکده با حضور دکتر مصطفی معینی نماینده منتخب مردم و جمعی از مسئولین شهرستان در اردوگاه قدس آغاز شد.

حسین دوست ادامه داد: احداث اولین نیروگاه خورشیدی حمایتی بسیج با توان بالا در کشور با حدود پیش بینی تولید یک و نیم مگا وات برق برای ۳۰۰ نفر یکی از اهداف راه اندازی این دهکده است که تاکنون در فاز اول طرح برای ۱۸۶ خانوار کم برخوردار اشتغالزایی انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ادامه داد: ایجاد نخلستان با هدف کمک رسانی به خانواده های کم بضاعت از دیگر برنامه های این دهکده اقتصادی است که با نهال های اهدایی از طرف مردم بشاگرد هرمزگان بدلیل کمک های جمع آوری شده توسط بسیج سازندگی شهرستان به این مردم سیل زده انجام شده است.

آغاز عملیات احداث دهکده اقتصاد مقاومتی شهدای جهادگر در آران و بیدگل

حسین دوست ادامه داد: ایجاد منطقه  گردشگری اسلامی با توجه به بکر بودن چشم انداز این منطقه و همچنین مسافت طولانی گردشگران تا قلعه مرنجاب و نزدیکی بند ریگ به اردوگاه از دیگر اهداف این طرح است.


وی ایجاد باغ زیتون ، پیست موتور سواری، شهرک دفاع مقدس،احداث استخر ذخیره آب و پرورش ماهی را از اهداف بلند مدت این دهکده اقتصادی خواند و افزود: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید، راه اندازی این دهکده می تواند نقش مهمی در تحقق این شعار در شهرستان داشته باشد.

آغاز عملیات احداث دهکده اقتصاد مقاومتی شهدای جهادگر در آران و بیدگل

کد خبر 1760551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha