راه های ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به وارد شدن خسارت به راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستای استان در اثر سیلاب گفت: این راهها با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز شنبه (۸ اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه های گروهی تصریح کرد: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده به واسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین به صورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.  


وی با اشاره به وارد شدن خسارت به راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستای استان در اثر سیلاب گفت: این راهها با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راههای مذکور هستند.  


جلال زاده خاطرنشان کرد: مشکلات به وجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است.

کد خبر 1760566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha