کلنگ زنی و افتتاح دو طرح درمانی و آموزشی در شیروان

همزمان با هفته سلامت، با حضور معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بخش vip زنان و زایمان در بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان افتتاح و فاز یک الحاقیه فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) کلنگ زنی شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که از سال ۱۴۰۰ در کشور اجرا شده، وظایفی به ارگان ها و سازمان‌ها محول شد که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و بیمارستان امام خمینی(ره) هم از این قانون مستثنا نبوده و ساخت بخش vip  یکی از اقدامات قابل توجهی بوده که انجام شده است.

این طرح درمانی با سه سوئیت ۳۵ متری در زیربنای ۱۲۰ مترمربع شامل امکانات کامل و مجزا تلویزیون، یخچال، چای ساز، خط تلفن، سرویس بهداشتی، توالت فرنگی، حمام، تخت همراه، اسپیلت و کمد لباس می باشد که برای ساخت آن ۲۰ میلیاردر یال اعتبار هزینه شده است.

از بهترین مزایای vip حضور خانواده و همسر کنار مادری که تازه زایمان کرده است، می باشد.

ماهانه افزون بر۱۵۰ زایمان در بیمارستان امام خمینی (ره)شیروان صورت می گیرد که با هدف خدمات دهی بهتر به مراجعین و مادران باردار، بخش vip این‌بیمارستان هم راه اندازی شد.

همچنین فاز یک الحاقیه فضای آموزشی دانشکده پرستاری شیروان در مساحت چهار هزار مترمربع با مبلغ اولیه ۵۰ میلیارد ریال در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهر کلنگ زنی شد.

این شهرستان دارای دو بیمارستان امام خمینی(ره) و تخصصی خاتم الانبیاء است که به بیماران شیروان و فاروج خدمات ارائه می دهد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1760576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha