اعزام گروه‌های موسیقی جنوب‌کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی

حجت الاسلام حسینی از اعزام سه گروه موسیقی به جشنواره‌های بین المللی خبر داد و گفت: از این سه گروه، یک گروه سنتی و دو گروه مقامی به جشنواره‌های هنری بین المللی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اعزام سه گروه موسیقی به جشنواره های بین المللی خبر داد و گفت: از این سه گروه موسیقی، یک گروه موسیقی سنتی و دو گروه موسیقی مقامی به جشنواره های هنری بین المللی اعزام خواهند شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: گروه موسیقی آوای منوجان به سرپرستی فرامرز زارعی یکی از این گروه های موسیقی است که به جشنواره هنری کشور قزاقستان اعزام خواهد شد.


وی اظهار کرد: گروه موسیقی سنتی لیکوی جنوب به سرپرستی علی یونس زاده از جیرفت نیز قرار است به جشنواره هنری کشور تونس اعزام شود.


حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: گروه موسیقی مقامی کمنزیل به سرپرستی هوشنگ کردستانی یکی دیگر از این سه گروه موسیقی است که جهت شرکت در جشنواره هنری به کشور ازبکستان شهر ضامین اعزام خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: انتخاب این سه گروه موسیقی از جنوب کرمان برای شرکت در جشنواره های هنری بین المللی با توجه به آیتم های اعلامی وزارتخانه بوده است.


وی خاطرنشان کرد: هدف از اعزام گروه های موسیقی سنتی و مقامی به این جشنواره های هنری، معرفی خرده فرهنگ های بومی و سنتی جنوب کرمان در سطح بین المللی است.

کد خبر 1760578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha