نوجوانان و جوانان مسجد جامع شهر سامان از فعالیت‌های قرآنی استقبال می‌کنند

صفاری سامانی نقش کانون‌های مساجد در توسعه فرهنگ قرآنی را موثر دانست گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد یکی از عوامل توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه است.

رضا صفاری سامانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد به منظور حضور کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از وظایف مهم مسئولین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان در ادامه جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد را یکی دیگر از وظایف مهم مسئولین کانون‌های فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: همکاری ارکان مسجد «امام‌جماعت، هیئت‌امنا، مسئول کانون و پایگاه بسیج» در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی هنری و قرآنی و حضور جوانان به مساجد تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری نور سامان در طول سال برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند ابراز کرد: برگزاری طرح اوقات فراغت یکی از بزرگترین طرح‌های است که هرساله با استقبال گسترده نوجوانان و جوانان همراه بوده است.

صفاری سامانی گفت: هرساله با آغاز طرح ملی اوقات فراغت، برنامه‌ریزی برای حضور نوجوانان و جوانان در سایر برنامه‌های فرهنگی هنری و قرآنی در دستور کار کانون فرهنگی هنری نور سامان قرار می گیرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان با اشاره کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه نوجوانان و جوانان تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه نوجوانان و جوانان در طول هفته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر سامان برگزار می‌شود.

کد خبر 1760626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha