واگذاری دو مأموریت مهم وزارت آموزش و پرورش به سازمان قرآنی و خبرگزاری ایکنا

در جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، انجام دو مأموریت مهم در حوزه قرآنی مدارس کشور به سازمان قرآنی و خبرگزاری ایکنا جهاد دانشگاهی سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جهاد دانشگاهی، شصت و یکمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور با حضور دکتر رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، معاونان این وزارتخانه و برخی از چهره‌ها و مسئولان و اساتید قرآنی برگزار شد.

در این جلسه دو مصوبه و ماموریت مهم به سازمان قرآنی و خبرگزاری ایکنا وابسته به جهاددانشگاهی داده شد که این دو مصوبه از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و دبیر کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور؛ به سازمان قرآنی جهاددانشگاهی ابلاغ شده است.

در مصوبه اول، سازمان قرآنی جهاددانشگاهی، نقد و بررسی رسم الخط کتب درسی قرآن مدارس کشور را انجام خواهد داد.

در مصوبه دوم نیز رییس سازمان دانش آموزی کشور مکلف شد طی تفاهم نامه‌ای با خبرگزاری قرآنی ایکنا (وابسته به جهاددانشگاهی) نسبت به ایجاد سازوکار مناسب جهت استفاده از ظرفیت تمامی دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا، به عنوان خبرنگار خبرگزاری قرآنی ایکنا اقدام نماید.

بر اساس این گزارش، شصت و یکمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کریم چهارشنبه ۲۹ فروردین در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و دکتر رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه تأکید کرد: این ظرفیت را داریم تا به نقاط مشترکی در امر فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه مسائل قرآنی و دینی با خبرگزاری ایکنا همکاری داشته باشیم.


کد خبر 1760632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha