۴۰۸شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه قائم شهر پیش بینی شد

عزیززاده گرجی گفت: با هماهنگی شورای نگهبان مرحله دوم انتخابات، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ با ایجاد ۴۰۸شعبه اخذ رأی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات مازندران هزار و ۴۵۳نفر برای کسب کرسی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام شدند، اظهار کرد: ۷۴۸نفر ثبت نام نهایی کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۹حوزه انتخابیه استان برگزار شد، افزود: ۵۲۲نفر در هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و نهایتا هیات نظارت استان ۳۷۸نفر را از این تعداد تایید کرد و در نهایت شورای نگهبان ۳۳۲نفر را تایید نهایی اعلام کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هشت حوزه انتخابیه استان نمایندگان خود را شناخت، گفت: حوزه انتخابیه قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمالی با ۵فرمانداری نیز به دور دوم کشیده شده است.

۴۰۸شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه قائم شهر پیش بینی شد

وی با بیان اینکه سه هزار و ۲۱۰شعبه اخذ رای و ۵۹شعبه انتخابیه اصلی و فرعی در استان فعال بوده، ادامه داد: ۳۰هزار نفر مستقیم در هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات فعالیت داشتند که مجموعا ۶۰هزار نفر برای برگزاری انتخابات استوار بر چهار راهبرد کلیدی رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت فعالیت نمودند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه انتخابات خبرگان رهبری نیز در مازندران ۲۲نفر نام نویسی شدند، افزود: ۵نفر از این تعداد تایید شدند و با آرای مردم استان چهار نفر راهی مجلس خبرگان شدند.

وی بابیان اینکه انتخابات مرحله دوم در قائم شهر برای رقابت ۲کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸شعبه برگزار میشود، یادآورشد: انتخابات ۲۱اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

عزیززاده گرجی به آمادگی ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر اشاره کرد و گفت: صندوق های الکترونیکی دریافت شد، همچنین آموزش های لازم درحال ارائه است.

وی از هماهنگی با صدا و سیمای مرکز مازندران برای ضبط تبلیغات کاندیداهای حوزه انتخابیه قائم شهر خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه اندیشیده شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ۴۳.۵درصد مازندرانی ها در انتخابات سال گذشته رأی دادند، گفت: تمامی افرادی که در دیگر حوزه های انتخابیه رأی ندادند و افرادی که در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند فقط می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: تبلیغات از ۱۳اردیبهشت آغاز و تا ۷صبح ۲۰اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر نیز مشخص شدند، گفت: سلامت انتخابات مهم است و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود میدانیم.

کد خبر 1760640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha