«غلبه بر چالش ها با انعطاف پذیری»، محور همایش انجمن مسلمانان آمریکا در «میلواکی»

چهاردهمین همایش سالیانه انجمن مسلمانان آمریکا در میلواکی که برای اولین بار از زمان شیوع کرونا برگزار می‌شود، کار خود را با حضور سخنرانان مشهور آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « wisconsinmuslimjournal»، چهاردهمین همایش سالیانه انجمن مسلمانان آمریکا در میلواکی که برای اولین بار از زمان شیوع کرونا برگزار می‌شود، کار خود را آغاز کرده است.

محور همایش انجمن مسلمانان میلواکی در سال ۲۰۲۴ میلادی «غلبه بر چالش ها با انعطاف پذیری و خوش بینی» است.

«صلاح سرسور»، رئیس انجمن اسلامی میلواکی که هر سال در این همایش شرکت می‌کند، گفت: خوب است که شاهد بازگشت قوی این همایش سالیانه برای آموزش و ترویج ارزش های خانوادگی، فعالیت و همدلی میان اقشار مختلف در جامعه هستیم.

وی افزود: نسل جوان برای رهبری این انجمن قدم برداشته است و این خبر بسیار خوبی است.

سرسور گفت که آنها کارگاه ها و جلسات ارزشمندی را برای همه سنین با حضور سخنرانان مشهرو برگزار می‌کنند.

در این همایش همچنین مسابقات قرآن همراه با اهدای جایزه به کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

«حاتم بازیان»، مدرس دانشگاه «برکلی» واقع در ایالت کالیفرنیا، مدافع برجسته حقوق بشر فلسطینی و یکی از بنیانگذاران موسسه «مسلمانان آمریکایی برای فلسطین»، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت)  در این همایش درباره اسلام هراسی و همچنین نقض حقوق فلسطینی‌ها و مسلمانان در ماه‌های اخیر در کشورهای غربی و آمریکا سخنرانی می‌کند.

جانان نجیب، بنیانگذار ائتلاف زنان مسلمان میلواکی نیز از دیگر سخنرانان دراین همایش است که درباره حقوق زنان مسلمان و چالش‌هایی که آنها در کشورهای غربی با آن مواجه هستند، سخنرانی خواهد کرد.

کد خبر 1760651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha