برگزاری جشن‌های ایام دهه کرامت در ۴۰ نقطه از شیراز 

رنجبر از برگزاری جشن های ایام دهه کرامت در ۴۰ نقطه از شیراز خبر داد و گفت: این جشن ها با همکاری نواحی پنجگانه بسیج شیراز برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمد رنجبر امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: در مجموعه سپاه و بسیج رویکرد این است که در همه روز های سال ایام دهه کرامت مدنظر باشد و برای آن برنامه ریزی صورت گیرد که در این راستا برنامه های متعددی در فضای حقیقی و مجازی پیش بینی شده است. 

معاون فرهنگی سپاه فجر استان فارس از برگزاری جشن های ایام دهه کرامت در ۴۰ نقطه از شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشن ها با همکاری نواحی پنجگانه بسیج شیراز برگزار خواهد شد. 

وی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) محور همه برنامه های فرهنگی در شیراز و سومین حرم اهل بیت (ع) است و با تعاملی که بین دستگاه ها وجود دارد، برنامه های خوبی را در این ایام شاهد خواهیم بود. 

رنجبر تاکید کرد: در تعامل با رده های مختلف بسیج و برنامه ریزی برنامه های ایام دهه کرامت سعی شده است که مخاطب جوان را مدنظر قرار دهیم و مقوله هایی نظیر حجاب و فرزندآوری را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بیشتر مدنظر قرار دهیم.

کد خبر 1760692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha