ارتقای کمّی و کیفی معلمان و دبیران معارف و دین و زندگی

مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با رئیس کمیسیون تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریها در این دیدار گزارشی از آخرین فعالیت های راهبری و راهبردی ستاد همکاریها ارائه کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید پارسانیا، رئیس کمیسیون تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط  ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در سخنانی به تبیین نقش مهم و اثرگذار مشارکت حوزه در آموزش و پرورش پرداخت.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: باید تدبیر جدی شود گرایش های تخصصی که می تواند متناظر با رشته های تحصیلی باشد، در حوزه های علمیه سازماندهی و گرایش دبیری داده شود تا از ظرفیت حوزه به نحو احسن در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان مورد استفاده قرار گیرد.

در این نشست صمیمی بر ضرورت «ارتقای کمی و کیفی معلمان و دبیران معارف و دین و زندگی»، «حضور اثرگذار نماینده ستاد همکاری ها در جلسه شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی»، «نقش آفرینی صاحب نظران حوزوی در دانشگاه فرهنگیان»، «برگزاری دوره های توانمندی معلمان توسط صاحب نظران حوزوی» و «استفاده از ظرفیت های پژوهشگاه های حوزوی در ارتقای کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت» تأکید شد.

کد خبر 1762161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha