اعضای کانون صاحب الزمان قالهر میزبان معلمان

به مناسبت گرامیداشت مقام معلم، یکصد معلم روستای قالهر با همکاری کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر، از کانون های فعال استان مرکزی است که همواره با وجود روستایی بودن و مشغله بچه های روستا فعال و پر انرژی در همه مناسبت ها فعالیت می کند.

هدف این کانون نه تنها جذب جوانان به مسجد، بلکه اجرای فعالیت های فرهنگی هنری، تبیین معارف دینی و اجتماعی، کسب مهارت های زندگی و مدیریتی، مشارکت بچه ها در برنامه ها و همچنین آشنایی و آموزش اعضا با امور مختلف است.

این کانون در برنامه ها مختلف ملی، مذهبی و فرهنگی همواره برنامه های گسترده ای را با حضور اقشار مختلف برگزار می کنند و این برنامه ها همواره با مشارکت و مدیریت خود اعضا انجام می شود.

مدیر این کانون فردی خوش ذوق و با اخلاق است که همین امر سبب شده که بتوانند با مسئولان ارشد شهرستان دلیجان و حتی استان همواره ارتباط داشته باشد و ایشان را در برنامه های کانون دعوت می کند.

کلاس ها و برنامه های این کانون در تمام طول سال ادامه دارد و در فصول سرد در مسجد، حسینیه و منازل افراد و در فصول بهار و تابستان در دشت و صحرا و فضای باز برگزار می شود.

اعضای کانون صاحب الزمان قالهر میزبان معلمان

 به بهانه روز معلم، تجلیل از یکصد معلم قالهری

 اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر دلیجان در برنامه های مختلف با ایدهای جدید اقدام به اجرای برنامه می کند که این بار به بهانه هفته گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با دعوت از معلمان روستای قالهر شور و نشاط دوباره را به روستا برگرداند.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در این مراسم رئیس آموزش و پرورش دلیجان، فرماندار دلیجان، برخی مسئولان دستگاها، اهالی روستا و یکصد معلم روستای قالهر حضور داشتند که در این مراسم از این عزیزان تقدیر شد.

در این مراسم گروه سرود کوثر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) به اجرای سرود ویژه معلمان پرداخت و دو نفر از دانش آموزان عضو کانون نیز مقالاتی را در خصوص روز معلم آماده و اجرا کردند و در پایان نیز با گلدان های گل از معلمان قالهری تقدیر شد.

اعضای کانون صاحب الزمان قالهر میزبان معلمان

کد خبر 1762190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha