بسیاری از تحولات بین‌الملل به همت بانوان جامعةالمصطفی(ص) رقم خورده است

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر، خانم دکتر خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با حضور در مرکز امور طلاب و خانواده جامعةالمصطفی(ص) با گروهی از همسران طلاب غیرایرانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جامعه المصطفی العالمیه، خانم انسیه خزعلی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و ابراز خرسندی از دیدار با همسران طلاب جامعةالمصطفی، اظهار داشت: امروز در جنگ سخت شناختی قرار داریم که توفیق در آن نیاز به تلاش و مجاهدت فراوان دارد و در این عرصه، وظیفه زنان که محور خانواده هستند، مضاعف است.

وی ادامه داد: سلاحی که شما بانوان گرامی امروز بر سر دارید، برنده ترین سلاح علیه دشمنان است. مسائل جنسیت که در سراسر عالم مطرح است با هدف گرفتن مسائل انسانی و الهی از جامعه است و شما سنگرداران این حوزه هستید.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به سرکوب انسانیت در غزه با نهایت جنایت و قساوت از سوی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب، خاطرنشان کرد: سلاح رسانه که با هدف تسلط بر افکار عمومی جهان طراحی شده بود، با تلاش شما فعالان فرهنگی امروز علیه مستکبران فعال شده است و بسیاری از طراحی های آنان را نزد مردم جهان آشکار ساخته است. امروز مسئولیت دوچندانی بر عهده بانوان قرار دارد و شرایط جهانی ایجاب می نماید با هر ملیت و نژادی، دفاع از مظلوم را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم و انشالله این حرکت جهان را برای عدالت گستر حقیقی و منجی عالم بشریت آماده خواهند نمود.

دکتر خزعلی در پایان با اشاره به طرح موضوع جنبش تعهد به خانواده توسط رئیس جمهور در صحن عمومی سازمان ملل، یادآور شد: این جنبش امروز در سراسر جهان طرفداران فراوانی دارد و از شما بانوان فرهیخته بین المللی که برای احیای دین حق مجاهدت نموده اید، انتظار می رود در این عرصه فعال شوید و در هر کشوری، جمعیتی برای حمایت از خانواده تشکیل شود تا مسئله خانواده سالم را ترویج نمایند و در برابر انحرافاتی که روز به روز توسط جریان های شیطانی گسترش می یابد، ایستادگی نمایند. بی شک اگر استواری و مقاومت مومنان نباشد، جامعه جهانی از هویت درونی تهی خواهد شد.

نقش آفرینی بانوان فرهیخته جامعةالمصطفی در تحولات جهانی

بنا بر این گزارش، در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین قاضوی، رئیس مرکز امور خانواده های طلاب المصطفی ضمن خوشامدگویی به خانم دکتر خزعلی و هیئت همراه و تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار داشت:همانگونه که امام راحل(قدس سره) تبیین نموده است، مرد از دامن زن به معراج می رود. در فرمایشات متعدد مقام معظم رهبری نیز خانواده، زن و همسر، جزء مسائل درجه یک جامعه به شمار می آید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در خدمت بانوانی از نقاط مختلف جهان هستیم که برای نشر معارف قرآنی و معارف اهل بیت(علیهم السلام) در سراسر عالم تلاش می نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی افزود: بسیاری از بانوان المصطفی در نقش مربی، استاد و مشاور در مراکز جامعةالمصطفی مشغول به خدمت هستند و مرکز امور خانواده از این ظرفیت در بخش های مختلف بهره می برد.

وی با اشاره به ماموریت های اصلی مرکز امور خانواده المصطفی در حوزه های اسکان، آموزش، فرهنگی تربیتی، معیشت و…، توضیحاتی را درباره برنامه های این مرکز در بخش های مختلف را ارائه نمود.

رئیس مرکز امور خانواده های المصطفی در پایان فعالیت های این نهاد را در مسیر ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) دانست و تصریح کرد: بسیاری از تحولات در سطح بین الملل به همت بانوان فرهیخته جامعةالمصطفی رقم خورده است که آثار شگرف آن امروز در سراسر جهان قابل مشاهده است.

شایان ذکر است بیان نظرات و دیدگاه ها توسط نماینده بانوان بین الملل آموزشگاه حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و ارائه گزارش نماینده بانوان خطیب و مدیحه سرای افغانستان از دیگر برنامه های این جلسه بود.

کد خبر 1762733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha