نشست "دنیای مدرن از منظر اسلام" در مراکش

بین الملل: نشست "دنیای مدرن از منظر اسلام" در مراکش و با حضور وزرای این کشور و وزیر امور اسلامی و نمایندگان سفارت انگلیس امروز در مراکش برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، : نشست "دنیای مدرن از منظر اسلام" امروز (سه شنبه 11 آبان9)با بررسی موضوع هایی چون،حل چالش های دنیای مدرن و مسائلی که رهبران سیاسی،نظامی و شهروندان با آن رویرو هستند از منظر اسلام ،در مراکش و با حضور وزرای این کشور و وزیر امور اسلامی و نمایندگان سفارت انگلیس در مراکش برگزار می شود.

 

بنابر بیانیه منتشر شده از سوی دولت مراکش،این نشست به حمایت شورای انگلیس و دانشگاه علوم انسانی وادبیات کار خود را با بررسی موضوع های مختلفی چون آموزشهایی که سیاست برا یحفظ شرافت انسانی به کمک مذاهب ارائه می دهد،روشه های بهبود معضلات اجتماعی و درگیری های زن و مرد که حاصل از مدرنیزه شدن جهان است،آغاز می کند.

حاضران این نشست همچنین مسئله مداخله دین و تاثیر آن بر مدیریت سرزمین های اسلامی مدرن و تربیت اسلامی در جهان مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد.

 

به گزارش تریبون دو ژنو، در ادامه این نشست مباحثی چون" مسلمانان دنیا و اروپا" " نقش مسلمانان اروپا در در تجدد فرهنگ اسلامی" " معضلات ناشی از تغییرات و نقش زن و مرد" " چارچوب زندگی اجتماعی" "تربیت و علوم  در دنیای اسلامی معاصر" نیز بررسی می شوند.

 

 

 

کد خبر 450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha