مردم ایران، فلسطین و جهان سه مانع در راه تحقق اسرائیل بزرگ

فیروز میتی بوروالا ضمن اینکه آزادی، عدالت و حقیقت را سه هدف اساسی کاروان آزادی نامید؛ گفت:غزه به یک اردوگاه کار اجباری و زندان بزرگ تبدیل شده است و متأسفانه بیت المقدس هم در معرض از دست رفتن است.

"فیروز میتی بوروالا" سخنگوی کاروان آزادی غزه شب گذشته طی سخنانی در ضیافت شام مجلس شورای اسلامی برای اعضای کاروان آسیایی آزادی غزه، ضمن تشکر از آقای ابوترابی و اهدای یک جلدکتاب زندگی «مهاتما گاندی» گفت: اعضای این کاروان سه هدف اساسی آزادی، عدالت و حقیقت را سرلوحه خود قرار داده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه بدون شک فلسطین مرکز ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک جهان امروز ماست به گونه ای که حتی «نلسون ماندلا» هم گفته است: زمانی ما می توانیم احساس آرامش کنیم که فلسطین آزاد باشد.
وی افزود: هنوز فلسطین سمبل آزادی در جهان است و الان آتشی که در این کشور شعله ور شده در تمام منطقه شعله ور است و انتفاضه به یک جنبش جهانی بر علیه صهیونیسم تبدیل شده است.
این فعال جنبش های مردمی با اشاره به اینکه اسراییل دیگر آن قدرتی نیست که در گذشته بود و از آن حساب برده می شد؛ تصریح کرد: مشکل امروز ما این است که آنها 90 درصد از سرزمین فلسطین را در اختیار دارند و در حقیقت غزه، به یک اردوگاه کار اجباری و زندان بزرگ تبدیل شده است که متأسفانه بیت المقدس هم در معرض از دست رفتن است.
وی با بیان اینکه هدف اعلام شده سران رژیم اشغالگر قدس ایجاد اسرائیل بزرگ است تصریح کرد: آنها بدون شک می خواهند این کار را به انجام برسانند ولی سه مانع عمده وبزرگ بر سر راه خود دارند یکی مقاومت مردم فلسطین و دومی نیرویی که می توان مانع تحقق آن شود که همان مردم جهان است و نیروی سوم هم ایران است.
پایان پیام/

کد خبر 5369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha