رقابت بیش از ۵۳ هزار نفر داوطلب در ماراتن کنکور سیستان و بلوچستان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۱۷ شهر و شهرستان سیستان و بلوچستان میزبان ماراتن علمی ۹۹ هستند، گفت: ۵۳ هزار و ۵۲۶ نفر داوطلب در ماراتن کنکور سیستان و بلوچستان با هم رقابت خواهند کرد.

«فرهاد شهرکی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: آزمون سراسری کنکور امسال در 17 شهر و شهرستان برگزار می شود.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان ادامه داد: آزمون رشته های علوم انسانی و ریاضی صبح روز پنج شنبه 30 مرداد، رشته علوم تجربی 31 مرداد و زبان خارجی صبح شنبه اول شهریور برپا  خواهد شد.

 

شهرکی گفت: تمامی آزمون ها راس ساعت 8:30 آغاز می شود اما درب های ورودی به حوزه های امتحانی از ساعت 6:30 صبح بر روی شرکت کنندگان باز است.

 

وی با بیان اینکه داشتن ماسک سه لایه معمولی بدون فیلتر برای داوطلبان الزامی است، افزود: داوطلبان از به همراه داشتن وسایل اضافی به ویژه تلفن همراه خودداری کنند.

 

شهرکی گفت:  کارت ورود به جلسه، کارت ملی معتبر، دو عدد مداد مشکی نرم و پاکن و مداد تراش، داوطلبین به همراه خودشان داشته باشند.

 

وی افزود: بر روی دسته صندلی تمام داوطلبین سراسر استان یک بسته اهدایی از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قرار گرفته که یک ماسک سه لایه معمولی بدون فیلتر و یک پد الکلی است.

کد خبر 961553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha