برگزاری ۲ مرحله آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو از سال آینده

شادمهر گفت: از سال ۱۴۰۲ فرصت ۲ بار آزمون در سال برای دانشجویان و پذیرش در ترم مهر و بهمن فراهم خواهد شد و سال آینده برگزاری ۲ مرحله آزمون را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا شادمهر»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در نشست مسئولان سازمان سنجش و آموزش کشور با عوامل اجرایی برگزاری آزمون سراسری در فارس که در دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: عزم ملی برای برگزاری آزمون ها در موعد مقرر خود وجود دارد و شرکت کنندگان لازم نیست دغدغه ای در این خصوص داشته باشند.

رئیس مرکز تحقیقات سازمان سنجش افزود: در حوزه های اجرایی ضریب آزمون ها افزایش می یابد و آزمون بدنی و مسایل امنیتی بیش از پیش اجرا خواهد شد

وی اضافه کرد: برای تعیین تکلیف شرکت کنندگان در آزمون ها ترتیبی داده شده تا تکلیف آزمون دهنده در هر مواد درسی مشخص شود، پاسخ نامه ها متناسب با مواد درسی تفکیک شده اند و حداقل 2 پاسخ نامه ارائه می شود.

شادمهر تاکید کرد: سازمان در پاسخ نامه ستون هر مواد درسی و تعداد سئوالات مشخص شده و اشتباه به مواد درسی بعدی تسری پیدا نمی کند و امیدواریم شاهد اجرای آزمون سالم و مثمر ثمر باشیم.

وی اعلام کرد: از سال 1402 فرصت 2 بار آزمون در سال برای دانشجویان و پذیرش در ترم مهر و بهمن فراهم خواهد شد و سال آینده برگزاری 2 مرحله آزمون را خواهیم داشت.

کد خبر 1174308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha