شرکت ۲۴۰۰ داوطلب جهرمی در کنکور سراسری امسال

بخشی گفت:۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز پایه دوازدهمی شهرستان جهرم در کنکور امسال شرکت کرده اند و نزدیک به ۶۰۰ نفر نیز برای بار دوم یا بیشتر در کنکور امسال شرکت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «یوسف بخشی»، امروز (سه شنبه ۱۸ مرداد) به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز پایه دوازدهمی شهرستان جهرم در کنکور امسال شرکت کرده اند و نزدیک به ۶۰۰ نفر نیز برای بار دوم یا بیشتر در کنکور امسال شرکت کرده بودند. 

 

 سرپرست آموزش و پرورش جهرم افزود: در پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری آموزش و پرورش از مشاورانی استفاده کرده ایم که هم مقبولیت عمومی داشته باشند و هم با تغییرات روز کنکور سراسری و انتخاب رشته آشنا باشند تا بتوانند بهترین پیشنهادها را به دانش آموزان ارائه دهند. 

 

وی بیان کرد: از مهم ترین ویژگی پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری آموزش و پرورش این است که تمام مشاوران آن جزء نیرو های رسمی و با تجربه این نهاد هستند. 

 

بخشی خاطرنشان کرد: در پایگاه انتخاب رشته ظرفیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه های شهرستان جهرم نیز به کنکوری ها معرفی می‌شود تا بتوانند با دید بازتری نسبت به ادامه تحصیل در شهرستان به ادامه تحصیل بپردازند.

 

وی در پایان اظهار کرد: همه داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته کنکور به پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش جهرم واقع در کتابخانه «تابش» مراجعه کنند.

کد خبر 1203984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha