فعاليت 30 مسجد در تبريز به زودي شبانه‌روزي مي شود

مسجد و کانون هاي مساجد: رييس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تبريز از آغاز فعاليت شبانه‌روزي 30 مسجد در سطح اين شهر در آينده نزديک خبر داد.

جواد ششگلاني، رييس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تبريز با اشاره به فعاليت 30 مسجد اين شهر به شکل شبانه روزي در آينده نزديک به خبرنگار شبستان گفت: بنا شده است که اين مساجد در سطح شهر تبريز شناسايي و تا چند ماه آينده به صورت شبانه‌روزي به مردم و مسافران خدمات ارايه ‌دهند.

وي با اشاره به اينکه مقدمات اين اقدام در حال انجام است، افزود: براي اجرايي شدن فعاليت شبانه روزي مساجد شهرداري تبريز بايد مبلغي را به عنوان حق‌الزحمه به خادمان اين مساجد پرداخت کند.

ششگلاني اقامه نماز و انجام فعاليت‌هاي فرهنگي در مساجد را از اهداف شبانه‌روزي کردن اين مساجد عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر برخي از اين مساجد با کمبود امکانات مواجه هستند که در حال پي‌گيري مشکلات و رفع نواقص هستيم. پس از رفع انها به زودي تعدادي از اين مساجد فعاليت شبانه‌روزي خود را آغاز مي‌کنند.

عضو شوراي اسلامي شهر تبريز ادامه داد: بيش از 500 ميليون ريال براي رفع مشکلات و تجهيز مساجد به امکانات مورد نياز هزينه مي‌شود و پيش‌بيني‌ مي‌شود تا دهه فجر انقلاب اسلامي 30 مسجد ياد شده فعاليت شبانه‌روزي خود را آغاز کنند.

پايان پيام/
 

کد خبر 137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha