رتبه‌های برتر کنکور در نهبندان تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان محلی، رتبه های برتر کنکور در نهبندان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ، ابوالفضل ایروانی امروز (۲۰ مهر) در همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور در نهبندان اظهار کرد: در کنکور امسال نهبندان ۶ نفر در رشته پزشکی، ۶ نفر در رشته پیراپزشکی و ۴۰ نفر در سایر حوزه های فرهنگی شهرستان حائز رتبه شدند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه تلاش های دانش آموختگان سبب ارتقای سطح آموزشی، رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ایران می شود، گفت: قبول شدگان کنکور امسال نقطه عطفی در تاریخ نهبندان خواهند بود و ما به توان علمی آن ها که توانستند خود را در سطوح ملی به نمایش بگذارند، افتخار می‌کنیم.

ایروانی تصریح کرد: قبولی شما در چارچوبی قرار گرفته که نیاز واقعی این شهرستان است چراکه نهبندان به دلیل کمبود شدید معلم و دبیر و در حوزه پزشکی در رنج است.

وی با بیان اینکه قبول شدگان کنکور ۱۴۰۲ در آینده وارد مدیریت اجتماعی و خدمت رسانی می شوند، افزود: از شما آینده سازان خواهشمندم دِین خود را به شهرستان ادا کنید.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه سیاست گذاری های غلطی در گذشته انجام شد، تصریح کرد: به طور مثال در حوزه فرزند آوری، آمایش سرزمینی در مدارس و تحصیلات سیاست های اشتباهی انجام شد که ما را به چالش کشید اما امروز با توجه به رهنمودها و منویات رهبری جهت ها روشن است.

 ایراوانی تصریح کرد: همه ما مدیون مدارس و دانشگاه‌هایی هستیم که در آنها درس خوانده‌ایم و باید به آنها افتخار کنیم چراکه موثرترین اسلحه‌ای که می‌توان برای تغییر دنیا به کار گرفت آموزش است.

کد خبر 1728314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha