طرح تجلیل از مادران آسمانی برگزار می شود

هشتمین طرح تجلیل از مادران و همسران شهدای محله باغ فیض برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد یادواره شهدای باغ فیض، هشتمین دوره برگزاری طرح مادران آسمانی با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدای محله باغ فیض در روز های ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ دی ماه با حضور خادمیاران رضوی و پرچم حرم علی ابن موسی الرضا ع برگزار می شود.

 امیر قاسمی خادم ستاد برگزاری طرح مادران آسمانی اعلام کرد: در ایام میلاد مبارک حضرت فاطمه س و روز مادر ، همه ساله دراین طرح هدایایی تهیه می شود و تیم های ۴ نفره با تقسیم بندی خانواده‌ها حدود ۱۲۰ خانواده شهید را ملاقات کرده و ضمن عرض تبریک میلاد حضرت فاطمه س  به نیابت از طرف شهید، به مادر یا همسر ایشان تقدیم می شود.

این سنت حسنه در محله باغ فیض واقع در منطقه ۵ تهران به همت ستاد یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام و خیرین، نمازگزاران و همچنین تولیت آستان مقدس امامزادگان باغ فیض و پایگاه شهید علی ناطق نوری پایه گزاری شده است.
امیدواریم این خدمت کوچک که برای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و دلگرمی خانواده شهدا انجام می شود مورد عنایت حضرت ولی عصر عج قرار گرفته و دعای شهدای عزیز محله باغ فیض شامل حال خادمین ستاد یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام فرار بگیرد.

کد خبر 1742412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha