برنامه «شش در دو» پلی بین مخاطب و جامعه نخبگانی

سید «وحید موسوی» با بیان اینکه برنامه «شش در دو» پلی بین مخاطب و جامعه نخبگانی کشور است که می توانند با کنشگری، تحولی مهم در تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ایجاد کنند، گفت: «مشارکت مردم» و «مردمسالاری» دو اصل مهمی هستند که انتخابات های ایران را در سرتیتر رسانه های جهان قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان؛ سید «وحید موسوی»، مدیر گروه سیاسی - اجتماعی رادیو گفت و گو و عضو تیم سردبیری برنامه «شش در دو» در یادداشتی می نویسد: انتخابات همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران همچون یک جشن ملی، همگرایی در کشور را تقویت کرده و زمینه ای برای حضور سلایق مختلف بوده که نمودهایش در چهار دهه گذشته مشهود است.

انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ یکی از قله های پیش روی کشور است که نتیجه اش تحول مهم و اساسی در کشور ایجاد خواهد کرد. همه انتخابات ها در جمهوری اسلامی ایران مورد توجه کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای بوده و هست و دلیلش هم کاملا مشخص است. «مشارکت مردم» و «مردمسالاری» دو اصل مهمی هستند که انتخابات های ایران را در سرتیتر رسانه های جهان قرار می دهد.

از این منظر کارکرد رسانه، بویژه رسانه ملی در داغ کردن تنور انتخابات و تصویرسازی صحیح از رقابت انتخاباتی بسیار مهم و حیاتی است. با این توضیح، رسانه ملی از مدتها قبل عزم خود را جزم کرد تا سهم همیشگی خود را در این جشن ملی ایفا کند و از این رهگذر رادیو گفت و گو با ویژه برنامه «شش در دو» با همکاری روزنامه جام جم و خبرگزاری ایسنا ماراتن انتخاباتی را آغاز کرد.

برنامه «شش در دو» با شش برنامه ای که از سرگذارند نشان داد که چندصدایی و تضارب آرا در انتخابات چقدر می تواند در آگاهی بخشی به جامعه اثربخش باشد و احزاب سیاسی را که کمی از رسالت اصلی خود دور شده اند را پای کار اصلی انتخابات قرار دهد.  برنامه «شش در دو» پلی است بین مخاطب و جامعه نخبگانی کشور، که  می توانند با کنشگری، تحولی مهم در تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ایجاد کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1748126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha