رأی مردم در «موقعیت چهارم» تعیین کننده است/ نقش رادیو در ایجاد شور انتخاباتی

حسین معصومی با اشاره به نقش رادیو در ایجاد شور انتخاباتی، گفت: رادیو ایران به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با تولید و پخش مستندمسابقه «موقعیت چهارم» به اطلاع رسانی و آموزش برای مخاطبان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  برنامه  «موقعیت چهارم» به صورت زنده از شنبه ۷ بهمن شروع شده تا ۱۰ اسفند ادامه دارد و شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ به تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی سعید توکلی از رادیو ایران پخش می شود. در اتاق فکر این برنامه افرادی همچون مهدی زریباف، محمد موسوی جزایری، فاطمه روز بهانی ، مجتبی امیری ، کاظم داداشی مدیر گروه جامعه و سلامت حضور دارند.این برنامه به صورت مناظره طراحی شده است.

«حسین معصومی»، تهیه کننده برنامه انتخاباتی رادیو ایران درباره  مسابقه «موقعیت چهارم» با موضوع انتخابات به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: در این مسابقه دو شرکت کننده از اقشار مختلف جامعه همچون معلم ها، پزشکان، پرستارها و خبرنگاران حضور دارند؛با توجه به رویکردی که در این برنامه دنبال می کنیم این است که مردم را برای انتخابات پیش رو و مجلس آماده می کنیم. ما چهار موقعیت در این برنامه داریم که در این موقعیت ها مردم تعیین کننده رای به آدم ها هستند.

تهیه کننده برنامه انتخاباتی رادیو ایران افزود: ما در قالب برنامه «موقعیت چهارم»  به مردم خواهیم گفت که درست تصمیم گیری کنند؛ با اتاق فکری که در برنامه موقعیت چهارم برگزار شده، سعی کرده ایم موضوع را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بدهیم. به طور مثال اگر بخواهیم معلم ها را به برنامه دعوت کنیم یا پزشکان و ... را  بر اساس انتخاب سوژه، چالش ها را برگزار می کنیم. ما در هر موقعیتی یک چالش داریم که فرد شرکت کنند به عنوان شرکت کننده در تصمیم گیری خودش باید بهترین نقش را ایفا کند. مردم این را می شنوند و بعد این چالش با نفری دیگر از شرکت کنندگان برگزار می شود. مردم هستند که انتخاب می کنند کدام فرد درست می گوید، صداقت بیشتری دارد، کدام عملیاتی فکر کرده و ... و در انتها به او رای می دهند.

حسین معصومی  اظهار کرد: «موقعیت چهارم» مستند مسابقه است و رویکردی جدید در برنامه های انتخاباتی است. سعی داریم مردم را با موضوع انتخاب بیشتر آشنا کنیم و همچنین وقتی فردی حرف می زند یا قولی می دهد باید بداند چطور تعهد به قولش داشته باشد. ما در این مسابقه، تخصص و تعهد آدم ها را مورد سنجش قرار می دهیم.

تهیه کننده برنامه انتخاباتی رادیو ایران  با اشاره به نقش رادیو در شور انتخاباتی گفت: رادیو رسانه ای گرم است که لحظه به لحظه با مردم در ارتباط است. وقتی که رسانه ای اینقدر صمیمانه و تنگاتنگ در زندگی مخاطبش نقش دارد، پس قطعا می تواند کمک کند که مردم در انتخابات یک دید تازه با نگاه به خواسته ها و مشکلات خودشان ، بتوانند خوب انتخاب کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1748232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha