تعهد بسیج سازندگی سپاه کربلا برای غرس ۵میلیون نهال در مازندران

سردار زهرایی گفت: طرح کاشت ۵ میلیون اصله نهال مثمر، صنعتی و کشاورزی در سراسر استان مازندران به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار محمد زهرایی-رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه بازدید از اجرای طرح کاشت ۳۰ هزار نهال در ۳۰ هکتار از دهکده اقتصاد مقاومتی گهرباران سپاه کربلا که به همت گروه های جهادی در دست اجراست،   اظهار کرد: تفاهم نامه ای با وزارت جهاد گشاورزی و منابع طبیعی به امضا رسید تا بااستفاده از ظرفیت بسیج و مردم با محوریت بسیج سازندگی یک میلیارد نهال غرس شود.

تعهد بسیج سازندگی سپاه کربلا برای غرس ۵میلیون نهال در مازندران

وی گفت: به فرموده رهبری اگر هر ایرانی در سال سه نهال غرس کند در طول چهار سال می توانیم یک میلیارد نهال در سطح کشور داشته باشیم.

سردار زهرایی از درختکاری همزمان در ۸اسفند ماه سالجاری در سراسر کشور خبر داد و افزود: استان های مختلف مطابق بوم هر استان نهال غرس می شود.

وی یادآورشد: طرح کاشت ۵ میلیون اصله نهال مثمر، صنعتی و کشاورزی در سراسر استان مازندران به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در حال اجراست.

سردار زهرایی با بیان اینکه در زمین ها و اراضی مردم، اراضی نهاد ها و پادگان ها و دهکده های اقتصاد مقاومتی استان ها غرس نهال را خواهیم داشت، گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی گهرباران به زودی همانند دهکده اقتصاد مقاومتی سمسکنده به عنوان الگو در کشور معرفی خواهد شد.

کد خبر 1750433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha