«به افق افتاب» رادیو ایران بهداشت در مساجد را بررسی می‌کند

زینب برومند، تهیه کننده رادیویی با بیان اینکه برنامه اذانگاهی «به افق افتاب» رادیو ایران در این هفته به موضوع پاکسازی مساجد می پردازد، گفت: این برنامه امروز با حضور کارشناسان از عفو و گذشت و فضیلت اخلاقی سخن می گوید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در دهه پایانی ماه مبارک شعبان مراسم بهداشت و نکوداشت مساجد، بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود؛ برنامه «به افق آفتاب» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای کیوان همتی از شنبه تا جمعه ساعت ۱۱:۵۰ از رادیو ایران پخش می شود و به این موضوع اختصاص دارد.

«زینب برومند»،  تهیه کننده رادیویی  درباره  موضوع این هفته برنامه اذانگاهی «به افق افتاب»  به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: برای بستر سازی، فرهنگسازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در راستای احیاء نقش و جایگاه مساجد، دهه آخر ماه شعبان دهه «نکوداشت و بهداشت مساجد» نامگذاری شده است، در واقع یکی از مهم ترین اهداف این دهه استقبال شایسته مراکز فرهنگی ، دینی و مذهبی از ماه مبارک رمضان اعلام شده است، در برنامه این هفته ما نیز به این موضوع خواهیم پرداخت و گزارش هایی را از پاکسازی مساجد تقدیم شنوندگان خواهیم کرد.
 

تهیه کننده برنامه اذانگاهی «به افق افتاب» افزود: همچنین در برنامه امروز با حضور کارشناس برنامه دکتر خالدی از عفو و گذشت و فضیلت اخلاقی خواهیم گفت.

پایان پیام/
 

کد خبر 1753009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha