رونمایی از قرآن کریم به زبان تایلندی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن

مدیر مجتمع عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی از رونمایی قرآن به زبان تایلندی همزمان با برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی، مدیر مجتمع عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی با تقدیر و تشکر از برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران گفت: کار خوب و مثبت سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انتقال بخش های فعال از طبقه بالا به پایین است. غرفه‌ها کوچک‌تر شده و به غرفه جامعه المصطفی که می‌توانست فضایی بیشتری اختصاص داد متاسفانه جای مناسبی اختصاص داده نشده است.

حجت الاسلام رضایی اصفهانی گفت: باید سازماندهی های جدیدی برای برگزاری نمایشگاه قرآن صورت بگیرد و دوره های قبل نمایشگاه آسیب شناسی شود. امیدواریم در دوره های بعد بخش بین الملل مظلوم واقع نشود و به گونه ای تدبیر شود که بازدیدکنندگان از دستاوردهای بخش بین الملل بهره ببرند.

مدیر مجتمع عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی از رونمایی قرآن به زبان تایلندی در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: قرار است در طول برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرآن کریم که به همت نمایندگان جامعه المصطفی در تایلند به زبان تایلندی ترجمه شود رونمایی شود.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

کد خبر 1755773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha