برگزاری محافل قرآنی در قالب طرح مسجد پایگاه قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه محافل قرآنی در قالب طرح مسجد پایگاه قرآن برگزار می‌شود، گفت:کانون‌های مساجد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن از ماه رمضان استقبال کردند که تا پایان این ماه نیز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام جواد جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد برگزار می شود، گفت:این محفل همراه با جز خوانی قرآن کریم هر روز با شرکت عموم مردم با هدف انس و الفت با قرآن، توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی در جامعه، تدبر در آیات نورانی قرآن و تربیت قرآنی و دینی جوانان و نوجوانان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه افزود:قرآن، کتاب الهی و وسیله نجاتی است که از طرف خداوند برای هدایت و تکامل انسان‌ها نازل شده است، تا آن خوانده شود و با عمل کردن به دستورات آن رستگار و سعادت‌مند شویم. در این راستا برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن در کانون های مساجد استان برگزار می‌شود تا مردم بیشتر و بهتر از قرائت قرآن بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های مساجد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن از ماه رمضان استقبال کردند که تا پایان این ماه نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: در قالب طرح هر مسجد پایگاه قرآنی ویژه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در ایام نوروز و ماه رمضان در بستر مساجد در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح «تلاوت آیه‌های زندگی» با حضور بچه‌های مسجدی کانون‌های مساجد کرمانشاه، اظهار کرد:از ابتدای ماه مبارک رمضان و با تلاوت و حفظ روزانه یک آیه مربوط به آن جزء با حضور اعضای کانون‌های مسجدی  برگزار و در پایان ماه رمضان به افرادی که ۳۰ آیه را حفظ کرده باشند جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1755846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha