پذیرش در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مرز ۵۰۰۰  نفر گذشت

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و ۵۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین پذیرش شدند.

«محمد جمالی آرند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا  چهارم  فروردین  ۸۶۸ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار و  ۵۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد در ۱۵۸ مدرسه و۶۳۶ اتاق  پذیرش شده اند، گفت: ۹ هزار و ۱۹۳ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده که بیشترین آمار مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است

جمالی بیان کرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس و خوزستان بوده است.

کارشناس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هزار اتاق جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانها و مناطق پیش بینی شده که از ۲۸ اسفندماه تا  ۱۳ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.

سعادت ارجمند تکریم میهمانان نوروزی را از اولویت های کاری آموزش وپرورش دانست و گفت: در شبانه روز گذشته با توجه به استقبال مسافران ۲۰ اتاق به ظرفیت اتاق های پیش بینی شده جهت اسکان مسافران نوروزی اضافه شد.

کد خبر 1755847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha