فعالیت ۲۴ نهاد و سازمان دولتی قرآن محور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

فدوی با اشاره به حضور ۲۴ نهاد و سازمان دولتی قرآن محور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: این مجموعه ها با ارایه برنامه ها و فعالیت های قرآنیشان به بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن خدمات ارایه می دهند.

«محمدحسین فدوی»، در گفتگو با خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور ۲۴ نهاد و سازمان دولتی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: این مجموعه ها در کنار ارایه فعالیت های قرآنی شان، با تدارک برنامه های جذاب و اثرگذار برای مخاطبان بویژه کودکان و نوجوانان خدمات ارایه می دهند.

مدیر بخش سازمان ها و نهادهای سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بیان کرد: حضور کلیه دستگاههای دولتی و عمومی و ارایه برنامه های آنها می تواند موجب افزایش کیفیت نمایشگاه و رضایت مخاطبان را فراهم نماید، از طرفی موجب تقویت ظرفیت های نهادهای متولی قرآنی از طریق هم اندیشی و استفاده از توانایی و تجربیات متقابل آنها شود.

 مدیر کل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: حضور اندیشمندان در این بخش ها و برپایی نشست های تخصصی پیرامون مباحث سبک زندگی اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی و انجام فعالیت های تخصصی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این بخش ها است. ضمن اینکه این مجموعه ها با تدارک برنامه های ویژه برای کودکان همانند اجرای سرود،تدارک برنامه ویژه«قرآن بخوانید،جایزه بگیرید» تلاش کرده اند که پذیرای مخاطبان کودک باشد.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از اول تا ۱۴ فروردین پذیرای قرآن دوستان در مصلی امام خمینی(ره) است.

کد خبر 1755914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha