معرفی عرفانهای ناب شیعی در سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم

بخش سبک زندگی آرمانی از بخش های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که تلاش دارد به معرفی تفاوت های عرفانهای ناب شیعی با سایرعرفان ها بپردازد.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، بخش سبک زندگی آرمانی یکی از بخش های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که تلاش دارد، ضمن معرفی مراحل سیر و سلوک در عرفان مقربین، زندگی آرمانی را طبق قرآن،عقل،سنت و سیره اهل بیت(ع) به مخاطبان معرفی نماید.

در این بخش المان های مختلفی به نمایش گذاشته شده است تا بازدیدکنندگان تفاوت عرفان های ناب شیعی، با سایر عرفان ها را بشناسند.

سالیان سال است که دشمنان دین و بشریت، با معرفی عرفان های کاذب و انحرافی تلاش دارند که انسانها را از شناخت عمیق دین بترساند، به همین جهت در این بخش سعی شده است که مسیر مقربان درگاه الهی و صراط مستقیم قرآنی به مخاطبان معرفی شود تا مخاطب با المان های این بخش، مسیریقین و حقیقت را بشناسد.

معرفی عرفانهای ناب شیعی در سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم

همچنین این بخش تلاش دارد که با ارایه محتواهای آموزنده انسان ترازنظام اسلامی که از طریق شناخت وحیانی و اولیای الهی به چنین مرحله ای دست یافته است، را به مخاطب معرفی کند.

معرفی عرفانهای ناب شیعی در سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم

 در این بخش برای بازدیدکنندگان نیز مسابقه ای طراحی شده است که مخاطب در این مسابقه به تفاوت های عرفان های ناب و کاذب می پردازد و به کسانی که بهترین دیدگاهها را بیان کنند از جوایز این بخش بهره مند می شوند.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

کد خبر 1755934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha