اقامت بیش از ۵۹ هزار مسافر نوروزی در خراسان شمالی

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌های خراسان شمالی از ثبت بیش از ۵۹ هزار نفر - شب اقامت مسافران و گردشگران نوروزی از آغاز طرح نوروزی تا پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در استان خبر داد.

 ابوالفضل اسماعیلی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌های خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد:  از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۵ فروردین ۱۴۰۳، ۵۹ هزار و ۴۶۳ نفر در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اقامت داشته‌اند.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با اشاره به این‌که در روز گذشته ۳۴ هزار و ۳۵۸ نفر شب در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داشتند، یادآور شد: در بین اقامتگاه‌های رسمی استان، بیشترین اقامت ثبت‌شده مربوط به اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی سطح استان با بیش از ۱۴ هزار نفر - شب اقامت بود.

اسماعیلی با اشاره به آمار مربوط به بازدید از جاذبه‌های استان، عنوان کرد: از آغاز طرح نوروزی تا روز پنجم فروردین ۱۰۰ هزار و ۹۰۲ بازدید نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی توسط مسافران در استان انجام شده است.

معان گردشگری و سرمایه گذاری طرح های خراسان شمالی بیان کرد: از این تعداد ۴۵ هزار و ۵۹۲ مورد از جاذبه‌های طبیعی، ۲۱ هزار و ۴۸۳ بازدید از اماکن تاریخی، ۱۵ هزار و ۷۵۰ بازدید از اماکن مذهبی، ۹ هزار و ۴۴۰ بازدید از اماکن تفریحی و ۸ هزار و ۸۷۷ بازدید از اماکن فرهنگی و دست‌ساز بوده است.

کد خبر 1756065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha