ارائه ۱۷ برنامه جهت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ۱۷ برنامه در راستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی و اشتغال برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)  کشور در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل(ع) شهرستان شیروان اظهارکرد: خدمات کمیته امداد به محرومان، مزین به پیوست فرهنگی است و شناسایی نیازمندان و حمایت از آنان با حفظ کرامت انسانی نخستین محور خدمت این نهاد انقلابی به نیازمندان است.

وی با اشاره به استعداد و توانمندی بسیاری از فرزندان مددجویان در حوزه قرآنی افزود: توجه کمیته امداد به تربیت فرهنگی و قرآنی فرزندان خانواده مددجویان یک نقطه قوت برای این نهاد است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: رفع نیازهای فرهنگی از مهم ترین دغدغه های این نهاد حمایتی است که موضوعات قرآنی از آن جمله برنامه های فرهنگی است.

صباغیان یادآور شد: توانمند سازی افراد تحت حمایت از حمایت مادی آنان مهم تراست و ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می شود.

وی اظهارکرد: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

در این بازدید معاون برنامه و بودجه کمیته امداد کشور، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی و جمعی از مسئولان شهرستان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) را همراهی کردند.

کد خبر 1756084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha