قدردانی رئیس‌جمهور از جشن ۱۰۰هزارنفری امام حسنی‌ها

اسماعیلی گفت: رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، اسماعیلی امروز ۸ فروردین در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استادیوم آزادی تأکید کرد: امروز رئیس جمهور در جلسه هیات دولت از جشن امام حسنی ها تقدیر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برنامه بسیار خوبی بود از کسانی که زحمت کشیدند و این مراسم شورانگیز و پر از نشاط دینی را با حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی برگزار کردند، تشکر می کنم.

وی با اشاره به دیدار اخیر شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و شعر از رهبر انقلاب بابت توجهی که به مقوله ادبیات و فرهنگ دارند، سپاسگزارم.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن، خاطرنشان کرد: استقبال و بازدید بسیار فراتر از برآوردهای ما بود مردم از قبل از افطار در نمایشگاه قرآن حاضر می شوند.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با وزیر اقتصاد در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه قرآن، گفت: شب گذشته برای اولین بار برای پیوست فرهنگی شعار سال جلسه ای با وزیر اقتصاد برگزار کردیم.

اسماعیلی افزود: ۷ جلد از کتاب های اندیشمندان غیرمسلمان درباره ائمه شیعه رونمایی شد که این کتب بسیار مهم و قابل توجه حدود ۱۰۰ جلد درباره زندگی آل الله است و در وزارت فرهنگ با همکاری مؤسسه ایران چاپ و منتشر می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در نمایشگاه قرآن امسال، جایزه «حافظ شو» برای کودکان زیر ۱۴ سال را برگزار کرده ایم.

اسماعیلی با اشاره به برخی برنامه های وزارت ارشاد در سال جاری، گفت: در بخش های فرهنگی - قرآنی و مساجد برنامه های متعددی داریم که یکی از برنامه های اصلی ما حل مسائل صنفی هنرمندان و اصحاب فرهنگ در حوزه های بیمه و مسکن خواهد بود.

کد خبر 1756266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha