توزیع جهیزیه به ارزش ۲۵ میلیارد تومان بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی ۶۱۲ سری جهیزیه و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۲۵ میلیارد تومان بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) امروز (۸ فروردین) در مراسمی با حضور جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد و جمعی از مسئولان کمیته امداد خراسان‌جنوبی ۶۱۲ سری جهیزیه و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اهدا شد.

محمد عرب -مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و ۱۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان و در مجموع ۲۵ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز و به طور میانگین به ارزش ۳۵ میلیون تومان است.

عرب گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و چهار هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

کد خبر 1756288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha