اعضای کابینه در نخستین حیاط دولت سال جدید چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در اولین دیدار با خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در سال جدید پیرامون موضوعات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خبرهای خوبی دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، اعضای کابینه سیزدهم در اولین دیدار با خبرنگاران در سال جدید و در حاشیه جلسه هیات دولت در سال جدید پیرامون موضوعات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خبرهای خوبی دادند.

از تقدیر رئیس جمهور از جشن امام حسنی ها تا برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۸ حوزه انتخابیه

بهره برداری از پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل در منطقه دهلران با حضور رئیس جمهور

جواد اوجی وزیر نفت اولین عضوی از کابینه دولت بود که امروز چهارشنبه ۸ فروردین با خبرهای خوب نفتی در جمع خبرنگاران حاضر شد و از بهره برداری از پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل در منطقه دهلران با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این پالایشگاه به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

از تقدیر رئیس جمهور از جشن امام حسنی ها تا برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۸ حوزه انتخابیه

بازدید ۳میلیون نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی تا ۷ فروردین/نقد غیرمنصفانه و جهت‌دار رسانه‌های بیگانه

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز مثل همیشه با چهره ای خندان در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت آمد و آماری از میزان بازدید گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی داد و دوباره به جلسه هیات دولت بازگشت.

از تقدیر رئیس جمهور از جشن امام حسنی ها تا برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۸ حوزه انتخابیه

قدردانی رئیس‌جمهور از جشن ۱۰۰هزارنفری امام حسنی‌ها

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعال ترین عضو کابینه دولت سیزدهم نیز مانند همیشه پرانرژی، گرم و صمیمی در جمع خبرنگاران حضور یافت و از برنامه های سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم و اقدامات وزارت متبوعش در سال جدید گفت.

از تقدیر رئیس جمهور از جشن امام حسنی ها تا برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۸ حوزه انتخابیه

۲۱ اردیبهشت دور دوم انتخابات مجلس برگزار می شود/ برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۸حوزه انتخابیه

احمد وحیدی وزیر کشور نیز با همان صلابت و جدیت همیشگی و با خبری انتخاباتی به میان خبرنگاران حاضر در حیاط دولت آمد و از برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه خبر داد و زمان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس را ۲۱ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: در حوزه های انتخابیه تک کاندیدا، انتخابات غیرالکترونیکی برگزار خواهد شد.

جشن امام حسنی ها کاری ماندگار بود

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز از دست اندرکاران برگزاری جشن امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی تقدیر کرد و گفت: جشن امام حسنی ها کاری بزرگ و ماندگار بود.

تسهیل حضور بخش خصوصی در صنعت فضایی 

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دیگر عضو کابینه دولت سیزدهم در حاشیه جلسه هیات دولت، با حضور در جمع خبرنگاران، خبرهای جدیدی از مصوبات دولت در سال جدید و در حوزه فناوری و فضایی ارائه کرد.

مصوبه خوب دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور در سال جدید

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد نیز در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران خبرهای خوبی برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشور داشت و در این رابطه گفت: در اولین هفته کاری دولت یک مصوبه خوب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور به تصویب رسید.

بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ ثبت سفارش واردات خودرو در حال انجام است

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از دیگر اعضای هیات دولت بود نیز با خبرهای بودجه ای آمده بود و درباره بخشی از بودجه ابلاغ شده سال 1403 نیز خبر داد که بودجه امسال کسری پنهان ندارد.

افزایش ۸ درصدی مخاطبان تلویزیون در نوروز

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در جمع خبرنگاران بر اهمیت اجرایی شدن شعار سال در حوزه رسانه ملی تاکید کرد و با اشاره به بررسی نحوه مشارکت مردم در نحوه تولیدات رسانه ملی، گفت: مخاطبان تلویزیون در نوروز ۸ درصد افزایش داشته است.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد

وقتی علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با آن لبخند ملایمی که همیشه بر لب دارد از پله های حیاط دولت پایین می آید یعنی نشست امروز حیاط دولت قرار است با خبرهای جدید از مصوبات جلسه هیات دولت به پایان برسد.

امروز نیز سخنگوی دولت با دست پر در جمع خبرنگاران حضور یافته و با اشاره به دو مصوبه کاربردی هیات وزیران گفت: افزایش جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد در جلسه امروز هیات دولت به تصویب رسید.

کد خبر 1756293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha