امضای میثاق‌نامه میان ۶ باب از کانون‌های مساجد استان تهران

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و برپایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، آیین امضای میثاق نامه میان ۶ باب از کانون‌های مساجد استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، همزمان با برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است؛ آیین امضای میثاق‌نامه میان شش باب از کانون‌های مساجد استان تهران چهارشنبه شب ۸ فروردین ماه در غرفه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به امضا رسید.

بر پایه این گزارش: در آیین امضای این میثاق‌نامه «محمدمهدی عزیززاده»، قائم مقام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «محمدحسین فدوی»، مدیر کل دفتر ارتباطات معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه نیز حضور داشتند.

در جریان امضای این میثاق نامه «محمدمهدی عزیززاده»، قائم مقام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی از مطالبات چندساله مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: مفهوم این فرمایش معظم‌له از یک جهت برگزاری جلسات و برنامه های آموزشی قرآنی است، این مهم قطعا با حضور و فعالیت های اعضای کانون های مساجد به ثمر می رسد و امیدواریم که در فضای معنوی مساجد شاهد تحقق و گسترش بیش از پیش فعالیت های قرآنی باشیم.

گفتنی است؛ این میثاق نامه میان کانون منتظران موعود(عج) از مسجد سیدالشهدا(ع) و شعبات آن و کانون «منتظر» از مسجد صاحب الزمان (عج) و کانون موعود از مسجد چهارده معصوم (ع) در محور فعالیت های قرآنی به امضا رسید.

کد خبر 1756360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha