مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند

ایازی بر لزوم فرهنگسازی "مشارکت مردم" در امور به منظور ایجاد تحول در جامعه تاکید کرد.

اکبرایازی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مردم برای پیشرفت و آبادانی شهر در کنار مسئولین باشند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به شعار سال که "جهش تولید با مشارکت مردم" می‌باشد، خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، ضروری است که صاحب نظران در این حوزه وارد شده و با ارائه راهکارهای مناسب، مسئولان را یاری کنند.

وی افزود: مردمی‌کردن کارها هزینه‌ها را کاهش و سرمایه‌های اجتماعی را افزایش داده و سطح نشاط اجتماعی را در جامعه بالا می برد.  

ایازی با تاکید بر اینکه مردم اساس و پایه ایجاد تحول در جامعه هستند، گفت: مشارکت دادن مردم در امور باعث می شود احساس کنند که در جایگاه خودشان که جایگاه رشد و شکوفایی در کشور است، قرار دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در ادامه به راهکارهای ایجاد مشارکت مردم در امور اجرایی و پیشرفت جامعه اشاره و تصریح کرد: این مهم از طریق شناخت مردم و ظرفیت ها و توانمندی‌های ایشان، اعتماد به مردم و توانمندی‌های اقشار مختلف جامعه ‌و هدایت آن به سمت حل مشکلات با نگاه مساله محور امکان پذیر خواهد بود.  

ایازی همچنین تاکید کرد: مسئولان وظیفه دارند با برنامه‌ریزی مناسب و تامین اعتبار لازم، بستر لازم را برای توسعه و آبادانی فراهم سازند لیکن امر توسعه بدون مشارکت و همراهی مردم میسر نخواهد شد.

وی با اشاره به نقش مردم در امور مدیریت شهری و پیشرفت و آبادانی شهر گفت: همکاری عمومی و رعایت قوانین در حوزه‌های مختلف نظیر عدم تخلف در ساختمان‌سازی، پرهیز از آسیب زدن به اموال عمومی، پرداخت به‌موقع بدهی و عوارض شهری از جمله مواردی است که به‌عنوان مصادیقی از نقش مردم در توسعه و آبادانی شهر، یاری دهنده می باشد.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تلاش بسیار و اقدامات خوبی برای پیشرفت و آبادانی شهرکرد از سوی مجموعه مدیریت شهری و سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شهرکرد انجام گرفت که در نظر داریم در کنار مردم شریف، این تلاش‌ها و اقدامات در سال جدید نیز با قوت بیشتر و بهتری ادامه داشته باشد.

کد خبر 1756375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha