احیای خانواده ایرانی اسلامی در اَبَررویداد ملی «خانواده و فرهنگ عامه»

امامی با اشاره به سبک زندگی ایرانی اسلامی و جایگاه حفظ خانواده در این عرصه اظهار کرد: اَبَررویداد ملی «خانواده و فرهنگ عامه» گامی در راستای احیای خانواده ایرانی اسلامی است.

«مجید امامی» در گفتگو با خبرنگار گروه زنان و خانواده خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت‌ها و اقدامات شورای فرهنگ عمومی کشور در حوزه زنان و خانواده، اظهار کرد: ما به توصیه وزیر و تشویق رئیس‌جمهور در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور بین دستگاه های فرهنگی یک قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه داریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: اکنون یکی از بزرگترین اقداماتی که بین دستگاه‌ها در حال انجام است برگزاری اَبَررویداد ملی «خانواده و فرهنگ عامه» در قالب ۹ بخش به ریاست دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهور و دبیر کلی حجت الاسلام برمایی است.

وی در ادامه گفت: این اَبَررویداد آن است که در عرصه‌های مختلف زندگی عامه زندگی مردم اعم از تغذیه، سلامت، مهارت‌های زندگی، محیط زیست، بازی، سفر و ... زیرساخت خانواده ایرانی اسلامی تراز را دوباره بازتولید و بازسازی کند و آنجا را که دچار لطمه شده در قالب بازی‌وارسازی و اجتماعات و مسابقات و پویش های جذاب احیا کند.

امامی افزود: به جرأت می‌توانم بگویم ماندگارترین و جامع‌ترین کاری که در حوزه گفتمان فرهنگی خانواده در طول ۱۰ سال گذشته انجام شده همین ابررویداد است که وارد فاز عملیاتی در حوزه های مختلف در سطح استان ها شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: از امسال اتفاقات جذابی در حوزه خانواده داریم که بسیار متفاوت است، ما می خواهیم سفره و خانه ایرانی را در زندگی مدرن بازسازی کنیم و مطمئن باشیم که مردم در هر شرایطی از جمله مشکلات معیشتی همچنان خانواده را حفظ می کنند.

کد خبر 1756417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha