ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد جاده‌ای در خراسان‌ جنوبی

قناعت از ثبت سه میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محورهای خراسان‌ جنوبی از آغاز طرح نوروزی تا پایان هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۹ فروردین) در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهر خضری دشت بیاض ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: امروز فرصتی شد که با سفر به شهرستان قاینات بازدیدی از ایستگاه‌های نوروزی انجام دهیم و از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران را بررسی و رصد کنیم.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا هشتم فروردین ماه بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در جاده‌های مواصلاتی استان داشتیم که نشان می‌دهد خراسان جنوبی با توجه به موقعیت جغرافیای خاصی که دارد محل عبور و اسکان موقت مسافران نوروزی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین این آمار نشان می‌دهد که ما در حوزه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در استان باید برنامه‌ریزی خاص و ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهیم.

قناعت بیان کرد: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان‌ها از جمله قاین به صورت مرتب برگزار می‌شود و کمیته‌های دوازده‌گانه آن فعال است و تمام دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات نوروزی به نحو احسن و شایسته پای کار هستند و به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در ادامه از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه مجموعه‌هایی که در خط مقدم خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستند تقدیر کرد و افزود: همین روند خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را در موج دوم سفرها که در پیش است، ادامه خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم میزبانی خوب و شایسته‌ای از هموطنان داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی کاهش تصادفات فوتی و جرحی در طرح نوروزی ۱۴۰۳خبر داد و گفت: خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول و در کاهش تصادفات فوتی رتبه سوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 1756470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha