حضرت علی(ع) در ادبیات و هنر آیینی رادیو ایران

زهره سربازی با بیان اینکه ویژه برنامه «گوهران» با رویکرد ادبیات و هنر آیینی برای ایام شهادت امام علی (ع) تهیه شده است، گفت:  این برنامه  با موضوع حضرت علی(ع) در  ادبیات و هنر آیینی از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه «گوهران»  همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) دوشنبه ۱۳ فروردین به تهیه کننندگی زهره سربازی و با اجرای شهاب شهرزاد و گزارشگری تینا میرکریمی ساعت ۱۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«زهره سربازی»، تهیه کننده رادیویی درباره موضوع ویژه برنامه «گوهران» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت:  عشق و علاقه مردم ایران به امیرالمومنین حضرت علی(ع)، به شکل های مختلفی در شعر و ادب فارسی نمود پیدا کرده است. نمونه والای اخلاق فردی و جمعی آن حضرت از جنبه های مختلف، افزون بر تاثیر در اعماق وجود ایرانیان، در زبان ادبی آنها نیز بازتاب و نمود گسترده ای داشته است،  دراین ویژه برنامه می کوشیم به ابعاد گوناگون ادبیات و هنر آیینی بپردازیم.

تهیه کننده ویژه برنامه «گوهران» افزود: به مناسبت ایام سوگواری حضرت علی (ع) نیز از نگاه شعر موسیقی، هنر نگار گری، هنر نمایش و دیگر ابعاد مختلف فرهنگی و هنری، بخش های مختلفی برای مخاطبان پخش می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1756685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha