معارف قرآنی بزرگ ترین سلاح ما در برخورد با فرهنگ منحط غربی است

وزیر کشور گفت: بزرگ ترین سلاح ما در برخورد با فرهنگ منحط غربی معارف قرآنی می باشد. این معارف بزرگترین نیاز جوانان برای استحکام روحی و معنوی و بزرگترین نیاز برای یکپارچگی جامعه و حرکت به سمت آرمان ها و اهداف بلند است.

احمد وحیدی؛ وزیر کشور در حاشیه بازدید از سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان در خصوص برگزاری نمایشگاه قرآن و تاثیر محافل اینچنینی برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه گفت: این فرصت بسیار ارزشمندی برای خانواده ها است که می توانند با حضور در این نمایشگاه با معارف گوناگون قرآنی آشنا شوند. این معارف آنچنان گسترده است که در پرده ها و لایه های مختلف باید به نمایش گذاشته شود.

وزیرکشور افزود: نیاز فوری جامعه امروز توجه به معارف قرآنی است. بزرگ ترین سلاح ما در برخورد با فرهنگ منحط غربی معارف قرآنی می باشد. این معارف بزرگترین نیاز جوانان برای استحکام روحی و معنوی و بزرگترین نیاز برای یکپارچگی جامعه و حرکت به سمت آرمان ها و اهداف بلند است.

وحیدی با تاکید بر اینکه معارف قرآنی بزرگ ترین نیاز برای داشتن جامعه قوی است گفت: جامعه قوی یعنی اینکه عقیده قوی و رفتار احسن داشته باشیم؛ اینها چیزهایی است که در پرتو قرآن حاصل می شود و این نمایشگاه به خصوص در ایام قرآنی و بهار قرآنی بسیار ارزشمند است.

وی در خصوص سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: این مقدار از نمایشگاه که تا کنون موفق به بازدید آن شده ام کارهای بسیار خوب و ابتکارات خیلی خوبی شده است. در این دوره برخی بخش ها به صورت خلاقانه با رفتن به لایه های عمیق تر آیات قرآن کریم در واقع یک آیه را در قالب بخشی از یک نمایشگاه ارایه کرده اند. 

احمد وحیدی؛ وزیر کشور در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در محل برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

کد خبر 1756738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha