دولت سیزدهم پویاترین دولت پس از انقلاب/ دیپلماسی ایران متوقف در کشورهای غربی نشد

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی، گفت: دیپلماسی ایران متوقف به همکاری با کشورهای غربی نشد و دستاوردهایی مانند عضویت در بریکس و شانگهای رقم خورد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: دولت آقای رئیسی، دولت پرتحرک و پویایی است و در دولت سیزدهم، اراده برای حل مسائل را مشاهده می کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل برخی از مسائل زمانبر است، افزود: بخشی از مسائل، میراث گذشتگان است و باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه دولت سیزدهم پرتحرک است و اراده حل مشکلات در آن دیده می شود، به نظرم در گزینش مدیران در بخش های دولت باید یک بازنگری صورت بگیرد تا تحرک و پویایی دولت سیزدهم دوچندان شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت انقلابی است، تصریح کرد: برخی از مدیران که با مجموعه دولت همسو نیستند باعث ایجاد چسبندگی شده و اجازه نمی دهند تا چرخ های دولت با سرعت بچرخد بنابراین باید در راستای افزایش موفقیت های دولت در تحقق اهداف، نسبت به همسوسازی آنها اقداماتی صورت گیرد.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به دستاوردها و موفقیت های دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: نباید از موفقیت های دولت غفلت کنیم که از آن جمله می توان به پیشرفت در حوزه ماهواره و دانش نوین و همچنین احیا، حمایت و توسعه شرکت های دانش بنیان اشاره کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی و فناوری دولت سیزدهم، تاکید کرد: دولت سیزدهم در صنعت فضایی رکوردهای ارزشمندی ثبت کرده است با گذشت بیش از حدود ۲ سال از آغاز فعالیت دولت سیزدهم در حوزه فضایی، تعداد پرتاب ماهواره به عدد ۱۲رسیده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی، گفت: دیپلماسی ایران متوقف به همکاری با کشورهای غربی نشد و دستاوردهایی مانند عضویت در بریکس و شانگهای رقم خورد.

کد خبر 1757666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha