گره‌گشایی از اقتصاد با مشارکت مردم

رفیعی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک مدل خوب از همراهی مردم در نظامات موجود دنیا است، تاکید کرد: مشارکت و همراهی مردم در تولید و اقتصاد بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

سمیه رفیعی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به نقش مجلس در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: مهم ترین ویژگی مجلس شورای اسلامی این است که به صورت مستقیم با همه اقشار مردم و بی واسطه ارتباط برقرار می کند و در تعامل است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم می توانند نقش بسیار مهم و موثری داشته باشند در ایجاد و جلب مشارکت مردم؛

وی خاطرنشان کرد: برخی شرایط باعث می شود تا مردم با اینکه انگیزه و توانایی مشارکت در تولید را دارند اما آنگونه که باید رغبتی برای مشارکت نداشته باشند بنابراین یکی از مهم ترین وظایف نمایندگان مردم، برانگیخته کردن و انگیزه بخشی به مردم برای افزایش مشارکت و ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت واقعی و حقیقی می باشد.

رفیعی با اشاره به الزامات تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: امروز برای پیشرفت پایدار کشور نیازمند مشارکت واقعی و حقیقی مردم هستم.

وی تصریح کرد: وظیفه نمایندگان مجلس و سایر قوا این است که فارغ از هرگونه تبعیض، زمینه مشارکت مردم در عرصه تولید را ایجاد کنیم چراکه افزایش مشارکت مردم در امر تولید، مهم ترین مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از گره های کور اقتصادی با مشارکت مردم حل خواهد شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در تولید زمانی محقق می شود که اولویت بندی و درجه بندی برای حضور مردم و نقش آفرینی مردم نداشته باشیم و انحصارگری ها را کنار گذاشته و همه مردم را به مشارکت دعوت کنیم.

رفیعی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک مدل خوب از همراهی مردم در نظامات موجود دنیا است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با مشارکت و پشتوانه مردم توانسته است موفقیت های بسیاری در عرصه های گوناگون فراهم کند بنابراین باید از این ظرفیت مردمی برای ارتقا و شکوفایی اقتصاد و تولید استفاده کنیم.

کد خبر 1758508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha