رجوع به قرآن و عترت علاج تمامی دردها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع فعالان قرآنی منطقه حکم آباد گفت: رجوع به قرآن و اهل بیت ،علاج تمام دردهای مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در جمع فعالا قرآنی منطقه حکم آباد تبریز؛ آیات قرآنی را رساترین موعظه برای بشر دانست و بر تدبر در آیات سعادت بخش کلام الله مجید تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: قرآن شکوفاکننده استعدادهای نهان و معنوی بوده و رجوع به قرآن و عترت پیامبر اسلام (ص) علاج تمامی دردهای مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه امامین انقلاب یکی از مروجین اصلی قرآن کریم در جامعه بوده و برای ترویج آن تلاش کرده اند گفت: فضای حاکم بر کشور ما فضای قرآنی است و فرزندان ۵ سال به بالای ما حافظ قرآن هستند.

وی حفظ قرآن، آشنایی با نحوه تلاوت قرآن، عمل به قرآن، تدبر و تعقل در آن را وظیفه همه دانست و گفت: این موضوع باید به یک فرهنگ تبدیل شود که این مهم از منویات مقام معظم رهبری است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه عزت بی ذلت، غنای بی فقر، علم بی جهل و حیات بی موت از بهره‌های تلاوت قرآن است گفت: قرائت، فهم و عمل به کتاب خداوند متعال از واقعیت‌هایی است که اگر در زندگی افراد تحقق پیدا نکند هر شر و باطلی حیاتشان را کوتاه و درهای خیر را به رویشان می‌بندد.

کد خبر 1758559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha